Ο ΣΔΕΚ είναι ο επίσημος φορέας που εκπροσωπεί τον χώρο της διαφήμισης και επικοινωνίας στην Κύπρο από το 1982. Οι εταιρείες μέλη του εκπροσωπούν περίπου το 85% της διαφημιστικής δαπάνης στη χώρα. Ο ΣΔΕΚ είναι ενεργό μέλος στην European Association of Communications Agencies από το 1990.
Με στόχο την ανάδειξη της δημιουργικότητας στη διαφήμιση και την αναγνώριση του έργου των επαγγελματιών του κλάδου, ο ΣΔΕΚ διοργανώνει από το 2019 τα Carob Awards, που αποτελούν σήμερα τη μεγαλύτερη εκδήλωση βραβείων διαφήμισης και επικοινωνίας στην Κύπρο. Τα Carob Awards διοργανώνονται κάθε δύο χρόνια.
Από το φθινόπωρο του 2022, ο ΣΔΕΚ είναι επίσημος εκπρόσωπος των Cannes Lions στην Κύπρο. Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος παγκόσμιος διαγωνισμός για τον χώρο της διαφημιστικής επικοινωνίας. Κάθε χρόνο συγκεντρώνει χιλιάδες άτομα από όλο τον κόσμο στις Κάννες για ένα πενθήμερο γεμάτο δημιουργικότητα, βραβεία, εκπαιδευτικές εκδηλώσεις κ.λπ.
Από το 2023, ο ΣΔΕΚ διοργανώνει τα Young Lions Competitions Cyprus. Ο διαγωνισμός αφορά νέους επαγγελματίες κάτω των 30 ετών. Από τον διαγωνισμό Young Lions αναδεικνύονται οι πιο δημιουργικές ομάδες που θα ταξιδέψουν στο Cannes Lions International Festival of Creativity για να διαγωνιστούν με τα καλύτερα νέα ταλέντα και εκείνους που θα ηγούνται της διαφήμισης του αύριο.
Ο ΣΔΕΚ είναι ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής Ελέγχου Έρευνας Τηλεθέασης και του Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης, μιας μη κερδοσκοπικής εταιρείας με κύριο αντικείμενο τον έλεγχο του περιεχομένου των διαφημίσεων που προβάλλονται στην Κύπρο ώστε να διασφαλίζεται ότι αυτές είναι νόμιμες, ευπρεπείς, έντιμες και ότι λένε την αλήθεια.
Κύριο ζητούμενο του ΣΔΕΚ είναι η προάσπιση του χώρου της διαφημιστικής επικοινωνίας και των μελών του προς όλες τις κατευθύνσεις. Στο πλαίσιο αυτό, επιδιώκει συνεργασίες και επαφές με κρατικούς και άλλους δημόσιους φορείς, με τον επιχειρηματικό κόσμο και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
 
										Ο Κωνσταντίνος Ντάλτας είναι Managing Director της Redwolf Ogilvy και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΕΚ, στην τρίτη του θητεία ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Η επαγγελματική του πορεία στον χώρο των media και της επικοινωνίας ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’90, όταν ανέλαβε θέσεις-κλειδιά σε ελληνικούς τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς και διαδικτυακούς οργανισμούς. Στη συνέχεια, συμμετείχε και ηγήθηκε πολιτικών καμπανιών, καμπανιών μεγάλων διεθνών brands, καθώς και στη διαχείριση δεκάδων επικοινωνιακών κρίσεων για λογαριασμό πελατών. Το 2016 ίδρυσε τη Redwolf PR & Advertising Agency, το εταιρικό όχημα το οποίο από τον Οκτώβριο του 2024 μετεξελίχθηκε στην Redwolf Ogilvy, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του επίσημου συνεργάτη και αντιπροσώπου του διεθνούς φήμης διαφημιστικού δικτύου Ogilvy στην Κύπρο. Ο Κωνσταντίνος Ντάλτας έχει διοργανώσει δεκάδες διεθνή συνέδρια σε Ελλάδα και Κύπρο, διαθέτει εμπειρία από κορυφαίες διεθνείς διοργανώσεις, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες, ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, μπάσκετ και στίβου. Επίσης, έχει διατελέσει μέλος κριτικής επιτροπής στα ευρωπαϊκά Effie Awards, καθώς και σε πληθώρα βραβείων διαφήμισης σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
										Ο Σπύρος Λαβράνος είναι ένας έμπειρος C-Level Executive με εκτεταμένη γνώση στον χώρο των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) και της στρατηγικής επιχειρηματικής ανάπτυξης. Σήμερα κατέχει τη θέση του Managing Director στην United Brains Ltd, μέλος του δικτύου DDB Athens, όπου ηγείται της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας. Διαθέτει περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας σε ελληνικές, κυπριακές και πολυεθνικές εταιρείες, έχοντας διατελέσει σε ηγετικές θέσεις όπως Marketing Manager, Commercial Manager και General Manager. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, έχει αναλάβει κρίσιμα έργα, αναπτύσσοντας και υλοποιώντας στρατηγικές που ενισχύουν την κερδοφορία και βελτιώνουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων. Κατέχει ακαδημαϊκούς τίτλους και επαγγελματικές πιστοποιήσεις σε τομείς όπως η ηγεσία, η διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας και η ESG στρατηγική, ενώ είναι πιστοποιημένος Business Trainer. Ξεχωρίζει για την ικανότητά του στη διαμόρφωση και εκτέλεση στρατηγικών ανάπτυξης, τη διαχείριση αλλαγών και την οικοδόμηση δυναμικών ομάδων με υψηλή απόδοση.
 
										Η Αρετή Αναστασιάδη είναι απόφοιτη του University of the Arts London, στον τομέα Μάρκετινγκ & Διαφήμισης. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της επικοινωνίας στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Κύπρο. Ξεκίνησε την καριέρα της στο Λονδίνο ως Στρατηγική Σύμβουλος στην AMV/BBDO για πελάτες όπως οι Sainsbury's, Mars και Bayer. Στη συνέχεια εντάχθηκε στην KYP Plc London, όπου διαχειριζόταν λογαριασμούς για το Βασιλικό Ναυτικό, την British Gas και την Αρχή Αεροδρομίων του Ηνωμένου Βασιλείου. Από το 2006, διευθύνει την TheWorx στην Κύπρο, με εξειδίκευση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, τις Δημόσιες Σχέσεις, το Experiential Marketing και το Influencer Marketing. Σήμερα, ως COO του Ομίλου Telia & Pavla BBDO, είναι υπεύθυνη για τις καθημερινές δραστηριότητες και λειτουργίες του Ομίλου. Η Αρετή είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Διαφήμισης - Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ) από το 2018 και είναι επίσης μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης Κύπρου (ΦΕΔ).
 
										Με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της επικοινωνίας και των media, η Αναστασία Γρούτα βίωσε και συνέβαλε καθοριστικά σε μεγάλες αλλαγές και επιτεύγματα στην κυπριακή αγορά, όπως η εισαγωγή μετρήσεων τηλεθέασης, ραδιοφώνου και ψηφιακών μέσων. Συμμετείχε σε διάφορες επιτροπές και σώματα εκπροσώπησης του κλάδου, αλλά και σε εκστρατείες εισαγωγής διεθνών brands στην Κύπρο, όπως το λανσάρισμα της πρώτης κινητής τηλεφωνίας Cytamobile-Vodafone, την είσοδο στην αγορά και την επιτυχημένη εξέλιξη της Lidl κ.α. Σήμερα, είναι Head of Media στον όμιλο εταιρειών GNOMI και General Manager της Hub&Spoke, ενός πρωτοποριακού διαφημιστικού new-age agency, με media DNA και έμφαση στο integration και localization, κατέχοντας ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξή του, με ισχυρές συνεργασίες και ευρύ portfolio πελατών στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Με πάθος για εξέλιξη και καινοτομία, η Αναστασία συνεχίζει να προσφέρει σημαντικές υπηρεσίες στον τομέα της επικοινωνίας, συμμετέχει ενεργά στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, στην ανάπτυξη image, tactical και CSR εκστρατειών, μέσα από στρατηγικά σχεδιασμένες δράσεις, αφοσιωμένη σε κάθε νέο σταθμό του επαγγελματικού της ταξιδιού.
 
										Ο Χρίστος Κωμοδρόμος είναι ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας KOMO Media Lab. Ένα διαφημιστικό γραφείο με παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στρατηγικής, προγραμματισμού και αγοράς διαφημιστικού χρόνου και χώρου στα ΜΜΕ όπου πρόσφατα έχει ενταχθεί το δίκτυο της WPP Media. Είναι υπεύθυνος για την διαχείριση του πελατολογίου της εταιρείας από την ίδρυση της το 2006. Διαθέτει εμπειρία πέραν των 30 χρόνων στο κλάδο της διαφήμισης και έχει εργασθεί σε μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα αντλώντας πολύτιμη γνώση και στρατηγική σκέψη, στοιχεία απαραίτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών μεγάλων και σύνθετων εκστρατειών. Μέσα από την μακρόχρονη ενασχόληση του με τον χώρο της επικοινωνίας, έχει διαχειριστεί αρκετούς από τους μεγαλύτερους διαφημιζομένους της Κυπριακής αγοράς. Πέραν της αποδεδειγμένης του ικανότητας να διαχειρίζεται με αποτελεσματικότητα τις διαφημιστικές επενδύσεις των πελατών της εταιρείας, έχει αναπτύξει το στοιχείο της δημιουργικής χρήσης των ΜΜΕ που επιτρέπει σε εκστρατείες να ξεχωρίζουν από το clutter που παρατηρείται σε κάποια ΜΜΕ.
Είναι απόφοιτος του Arizona State University των ΗΠΑ στο κλάδο Marketing με κατεύθυνση το Consumer Behavior.
Ο Χρίστος Κωμοδρόμος είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου.
Η Λία Φλουρέντζου ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στη Διοίκηση και το Marketing στο Πανεπιστήμιο Middlesex, UK, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στις Διεθνείς Σχέσεις από το Indianapolis University, USA και Πτυχίου Πολιτικών Επιστημών και Διοίκησης από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το ΕΚΠΑ. Στην επαγγελματική της διαδρομή στον χώρο της Επικοινωνίας & Marketing διαχειρίστηκε ως Project Leader σημαντικά στρατηγικά έργα για λογαριασμό πολυεθνικών εταιρειών, Κυπριακών Ημικρατικών & Δημόσιων Οργανισμών, μεγάλων Κυπριακών Διαφημιζομένων του ιδιωτικού τομέα. Συμμετείχε σε Ευρωπαϊκών Προγράμματα LIFE. Χαρακτηριστικά αναφέρονται: Mars Corporation, British Airways, GSK (GlaxoSmithKline), Cyta, Οργανισμός Χρηματοδοτήσεως Στέγης, OAY, ΑνΑΔ, Μονάδα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Τμήματος Δημοσίων Έργων, Τμήμα Περιβάλλοντος, Πανεπιστήμιο Frederick, Papaellinas, Χαραλαμπίδης Κρίστης, ΚΕΟ, ilife Troodos. Η Δρ Λία Φλουρέντζου, είναι επιστημονική συνεργάτης του Πανεπιστημίου Κύπρου όπου σχεδίασε και διδάσκει από το 2015 το πρόγραμμα «Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Από το 2022, είναι Ακαδημαϊκός συνεργάτης του ΜΙΜ στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ μεταπτυχιακού επιπέδου. Επίσης είναι μέλος του Steering Committee της Κυπριακής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
 
										Τα τελευταία 18 χρόνια, η Άντρεα Χατζηβασιλείου αποτελεί μέλος της ομάδας Partners Connected Communications, όπου σήμερα κατέχει τον τίτλο της Chief Operating Officer (COO). Η επαγγελματική της πορεία, η οποία εκτείνεται τόσο από την πλευρά του πελάτη όσο και από τον χώρο της επικοινωνίας, της έχει προσφέρει μια ολοκληρωμένη και εις βάθος κατανόηση των δύο κλάδων, καθώς και της δυναμικής που τους συνδέει. Η Άντρεα ηγείται του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και ταυτόχρονα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο Business Development της εταιρείας. Ένα από τα βασικά της καθήκοντα είναι η συνεχής μελέτη και ανάλυση της αγοράς, προκειμένου η ομάδα των Partners να βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις, ανταγωνιζόμενη την ταχύτητα των μεταβολών του χώρου. Αναπτύσσοντας γνώσεις και εμπειρίες από διάφορους κλάδους, η Άντρεα είναι σε θέση να διαμορφώνει λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της επικοινωνίας. Η ικανότητά της να προβλέπει τις τάσεις και να προσαρμόζεται στις εξελίξεις της αγοράς, την καθιστά καταλυτικό παράγοντα για τη διαμόρφωση καινοτόμων στρατηγικών. Μέσω στρατηγικών που συνδυάζουν ταχύτητα, καινοτομία και αποδοτικότητα, η Άντρεα εξασφαλίζει τη συνεχιζόμενη πρόοδο των Partners στην εξελισσόμενη διαφημιστική αγορά.
Οι εταιρείες του ΣΔΕΚ συμμετέχουν σε μια δυναμική κοινότητα εταιρειών και φυσικών προσώπων, με ενδιαφέρον για τα δρώμενα του χώρου της επικοινωνίας.